Opinie

Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.

Zamówiłam dwa kebaby na stronie, nie przez aplikację. Jedzenie miało być za dwie godziny, jednak po dwóch godzinach jedzenia brak. Poczekałam jeszcze pół godziny i dalej nic. Zadzwoniłam do Waszej restauracji i usłyszałam, że jak zamawiam cokolwiek przez stronę artmarkebab.pl nie zawsze Panie, które przyjmują zamówienia nie widzą ich. Nie obarczam winą Pań, które odbierają telefon bo to nie ich wina, ale to już druga taka sytuacja, że jedzenie nie jest dostarczone i muszę wykonać telefon.

Agata,

Zamówione kebaby z mięsem mieszanym,nawet nie poinformowano nas ,że jest tylko jeden rodzaj mięsa, Zadecydowali sami,że i tak weźmiemy..

Sylwia,

Kebab zimny

Sylwia,

Letnie opużnienie.

Wojciech,

Bardzo smaczne. Polecam

Justyna,

Smacznie i szybka dostawa.

Piotr,

Na zamówienie złożone o 12 czekałam godzinę, dostawca i tak dodatkowo się spóźnił i przywiózł kebaba zimnego.
Sama jakość posiłku 5+